Get Adobe Flash player

Головне меню



Пошук по сайту

Голосування

У якому гуртку ви б хотіли займатися?
 

К-ть гостей сайту

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні623
mod_vvisit_counterВчора680
mod_vvisit_counterЦього тижня623
mod_vvisit_counterМинулого тижня5074
mod_vvisit_counterЦього місяця15064
mod_vvisit_counterМинулого місяця23466
mod_vvisit_counterAll days921047

Online (20 хв. тому): 8
Ваш IP: 54.82.29.141
,
Now is: 2018-01-21

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА  РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ

ТВОРЧОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

ПОГОДЖУЮ

Заступник                   директора

з навчально-методичної роботи

_____________ М. Гаєвська

«___» ________ 2017 р.

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Хмельницького обласного

центру  науково-технічної  творчості учнівської молоді

_____________ Г. Гончарук

«___» ________ 2017 р.

 
 

ПЛАН

роботи науково-методичної ради

Хмельницького обласного центру

науково-технічної творчості

учнівської молоді

на 2017/2018 навчальний рік

 

Схвалено    на     засіданні   науково-методичної     ради    Хмельницького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді

Протокол № 3 від 18 вересня 2017 р.

м. Хмельницький ‑ 2017

Склад науково-методичної ради

ГоловаГончарук Г.М., директор обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді;

Заступник голови Гаєвська М.В., заступник директора з навчально-методичної роботи;

Члени ради:

Жолобок Н.К., заступник директора з навчальної роботи;

Луданний О.Г., заступник директора з навчально-виховної роботи;

Стельмах І.А. завідувач навчально-методичного відділу художньо-естетичного виховання школярів;

Дронг О.С., завідувач відділу інформаційно-комунікаційних технологій;

Лимарь Н.О., завідувач відділу науково-дослідницької роботи з обдарованою молоддю «Мала академія наук»;

Микуляк І.О., завідувач відділу методичного;

Пірожок І. М., завідувач організаційно-масового відділу;

Шатайло О.Ю., завідувач відділу науково-технічної творчості;

Барабаш В.П., методист навчально-методичного відділу художньо-естетичного виховання школярів;

Гонтар В.В., методист відділу науково-технічної творчості;

Гундерук Л.М., практичний психолог;

Жолобок Л.О., методист відділу науково-дослідницької роботи з обдарованою молоддю «Мала академія наук»;

Колодніцька Г.А., методист відділу науково-технічної творчості;

Кушнір Т.В., методист відділу науково-дослідницької роботи з обдарованою молоддю «Мала академія наук»;

Луданний П.О.,методист філії Хмельницькогообласного центру науково-технічноїтворчості учнівської молоді;

Митко О.М., методист навчально-методичного відділу художньо-естетичного вихованняшколярів;

НагурнаО.В., методист відділу науково-дослідницької роботи з обдарованою молоддю«Мала академія наук»;

Наумова О.М., методист відділу науково-технічної творчості;

Hayмчук I.A., методист відділу науково-дослідницької роботи з обдарованою молоддю«Мала академія наук»;

Сливка О.І., методист  відділу  науково-дослідницької роботи з  обдарованою   молоддю «Мала академія наук»;

Степанюк А. С., методист відділу науково-технічної творчості;

Тарасюк В.В., методист навчально-методичного відділу художньо-естетичного виховання школярів;

Тарадай Т.В., методист відділу методичного;

Войтович Л.П., керівник гуртка судномоделювання;

Штефко М.С., керівник гуртка автомоделювання;

Брамнік Г.С., керівник гуртка картингу;

Третяк І.С., керівник гуртка бісероплетіння.

Науково-методична проблема

«Формування висококомпетентної особистості учасників навчально-виховного процесу на основі удосконалення їх інформаційної культури та впровадження новітніх інформаційно-комунікаційних технологій». 

Основні завдання науково-методичної ради на 2017/2018 навчальний рік

  • забезпечення реалізації концепції позашкільної освіти у обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді через організацію методичної роботи;
  • формування мети й завдань методичної служби  обласного Центру;
  • здійснення загального керівництва науково-методичною роботою (розгляд планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження)
  • складання плану роботи над науково – методичною проблемою, розподіл обов’язків між членами педагогічного колективу, забезпечення послідовності окреслених заходів, їхня взаємодія з іншими елементами навчально-виховного процесу;
  • анкетування, діагностування педагогічних працівників з метою виявлення рівня їхньої професійної кваліфікації, наявності утруднень, готовності до роботи над науково – методичною проблемою;
  • спрямування всіх напрямів методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагогічних працівників у контексті реалізації проблемної теми;
  • всебічне інформування педагогів про сучасні наукові педагогічні досягнення;
  • сприяння пошуку та використання в навчально-виховному процесі сучасних форм, методів і прийомів навчання й виховання;
  • стимулювання ініціативи педагогічного колективу до науково-дослідної, експериментальної та іншої творчої діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення й розвиток навчально-виховного процесу в закладі;
  • сприяння підготовці та проведенню атестації педагогічного складу працівників закладу;
  • створення умов для особистісно-орієнтованої системи неперервної освіти, метою якої є надання педагогам широких можливостей для оновлення, поглиблення, удосконалення професійної компетентності;
  • стимулювання керівників гуртків до друку власних методичних та фахових розробок, рекомендацій, авторських програм;
  • вивчення ефективності організації методичної роботи в закладі;
  • оволодіння змістом та методикою інноваційних педагогічних технологій та трансформація наукових ідей у педагогічну практику;
  • координація діяльності методичних структурних підрозділів методичної служби закладу, спрямованої на розвиток методичного забезпечення освітнього процесу;
  • забезпечення методичного супроводу навчальних програм, розробка навчальних, науково-методичних і дидактичних матеріалів;
  • організація дослідно-пошукової, інноваційної й проектно-дослідницької діяльності в обласному Центрі, спрямованої на освоєння нових педагогічних технологій, розробку авторських програм, апробацію навчально-методичних комплексів і т.д.;
  • сприяння професійному становленню молодих керівників гуртків (початківців);
  • організація взаємодії з іншими навчальними закладами з метою обміну досвідом і передовими технологіями в галузі освіти;
  • організація, проведення та забезпечення участі в конкурсах різних рівнів, виставках, семанарах, конференціях для педагогічних працівників, які беруть участь у роботі над проблемою;
  • удосконалення, належне спрямування всіх форм методичної роботи, активізація діяльності обласних методичних об’єднань;
  • забезпечення роботи семінарів-практикумів з актуальних питань позашкільної освіти;
  • організація науково-дослідницької роботи вихованців;
  • впровадження до навчально-виховного процесу сучасних навчально-методичних і дидактичних матеріалів, систем інформаційного забезпечення занять, інформаційно-бібліотечних систем.

Основні напрямки діяльності науково-методичної ради:

-  аналіз результатів освітньої діяльності за напрямами;

- психологічне, організаційне і науково-методичне забезпечення умов переходу до реалізації нової науково-методичної проблеми;

-  обговорення рукописів навчально-методичних посібників і дидактичних матеріалів за напрямами;

-  обговорення методики проведення окремих видів занять і змісту дидактичних матеріалів до них;

- взаємні відвідування занять як усередині методичного об’єднання, так і між керівниками гуртків із метою обміну досвідом і вдосконалювання методики викладання гурткових занять;

-  розробка положень про проведення конкурсів, фестивалів, змагань за відповідними напрямками;

- організація вивчення на діагностичній основі  професійних інтересів, особистісних потреб та запитів педагогів;

-  участь у підготовці та проведенні педагогічної ради обласного Центру;

-  розроблення плану-графіку відкритих занять та участь у їх реалізації;

переорієнтація науково-методичного центру закладу на індивідуальну роботу з педагогами-позашкільниками;

- моніторинг професійних та інформаційних потреб працівників системи позашкільної освіти відповідних напрямів.

Основними принципами організації науково-методичної роботи в закладі є:

  • Відповідність системи методичної роботи позашкільного навчального закладу сучасному замовленню держави.
  • Системність, що сприяє відпрацюванню мети, завдань, змісту, форм, методів як цілісної системи позашкільної діяльності.
  • Творчий характер, що обумовлює максимальну активізацію діяльності педагогів.
  • Конкретність, що вимагає врахування особливостей закладу та навчальних закладів області, типу, завдань та програми позашкільної життєдіяльності.
  • Колективний характер, що вимагає поєднання зусиль усіх структур педагогічного колективу.

Робота над проблемним питанням:

У 2017/2018 навчальному році методична служба, увесь педагогічний колектив закладу розпочинає роботу над реалізацією ІІІ - практично-діяльнісного етапупроблемної теми:«Сучасне заняття гуртка, як засіб формування конкурентоспроможної особистості».

Спрямування всіх напрямів методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагогічних працівників у контексті реалізації проблемної теми.

Жовтень 2017

Психолого-педагогічний семінар «Психолого-педагогічні проблеми формування високо компетентної особистості»

Січень-лютий 2018

Професійний конкурс «Джерело творчості»

Січень-лютий 2018

Декада педагогічної майстерності

Лютий 2018

Методичний семінар: «Модель компетентного педагога»

Березень 2018

Педагогічні читання «Використання досягнень науки у системі роботи педагогів – основа творчої педагогічної діяльності»

Березень-квітень 2018

Проведення семінарів-практикумів з метою тиражування досвіду

Квітень2018

Семінар-практикум: «Підвищення професійного рівня педпрацівників через модернізацію методичної роботи та впровадження новітніх  інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховний процес»

Упродовж року

Організація та проведення серії навчальних занять-демонстрацій

ПЛАН

ЗАСІДАНЬ  НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

ОБЛАСНОГО ЦЕНТРУ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ

УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

І ЗАСІДАННЯ

Дата проведення:18.09.2017

Питання для розгляду:

1. Аналіз роботи науково-методичної ради за 2016/2017 н.р. Завдання науково-методичної ради на новий навчальний рік.

 2. Про організацію роботи над ІІІ етапом єдиної науково-методичної проблеми.

 3. Про затвердження плану роботи науково-методичної ради, методичних обєднань на 2017/2018 н.р.

 4. Про підготовку до проведення атестації педагогічних працівників закладу в

2017/2018 н.р.

II ЗАСІДАННЯ

Дата проведення: 11.12.2017

Питання для розгляду:

1. Використання методу портфоліо у нвчальній та методичній роботі як засобу самореалізації та самоконтролю розвитку компетентної особистості.

2. Про результати курсової підготовки педагогічних працівників закладуу2017 році.

3. До питання психологічного забезпечення навчально-виховного процесу відповідно до науково-методичної проблеми.

4. Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

III ЗАСІДАННЯ

Дата проведення:  19.03.2018

Питання для розгляду:

1. Стан науково-методичного супроводу розвитку професійної компетентності педагогічних працівників, його вплив на якість навчально-виховного процесу.

3. Підсумки проведення декади педагогічної майстерності

IV ЗАСІДАННЯ

Дата проведення: 04.06.2018

Питання для розгляду:

1.Підведення підсумків  роботи над ІІІ етапомнауково-методичної проблеми.

2.Підсумки участі педагогічних працівників у конкурсах педагогічної майстерності.

 

Науково-методична рада 2016/2017

Склад науково-методичної ради

Голова – Гончарук Г.М., директор обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді;
Заступник голови – Гаєвська М.В., заступник директора з навчально-методичної роботи;
Члени ради:
Жолобок Н.К., заступник директора з навчальної роботи;
Луданний О.Г., заступник директора з навчально-виховної роботи;
Стельмах І.А., завідувач навчально-методичного відділу художньо-естетичного виховання школярів;
Дронг О.С., завідувач відділу інформаційно-комунікаційних технологій;
Лимарь Н.О., завідувач відділу науково-дослідницької роботи з обдарованою молоддю «Мала академія наук»;
Микуляк І.О., завідувач відділу методичного;
Пірожок І. М., завідувач організаційно-масового відділу;
Шатайло О.Ю., завідувач відділу науково-технічної творчості;
Барабаш В.П., методист навчально-методичного відділу художньо-естетичного виховання школярів;
Босак М.В., методист відділу науково-технічної творчості;
Жолобок Л.О., методист відділу науково-дослідницької роботи з обдарованою молоддю «Мала академія наук»;
Колодніцька Г.А., методист відділу науково-технічної творчості;
Кушнір Т.В., методист відділу науково-дослідницької роботи з обдарованою молоддю «Мала академія наук»;
Луданний П.О., методист  філії  Хмельницького обласного  центру  науково-технічної творчості учнівської молоді;
Митко О.М., методист навчально-методичного відділу художньо-естетичного виховання школярів;
Наумова О.М., методист відділу науково-технічної творчості;
Hayмчук I.A., методист відділу науково-дослідницької  роботи  з  обдарованою молоддю «Мала академія наук»;
 Сливка О.І., методист  відділу  науково-дослідницької роботи з  обдарованою   молоддю «Мала академія наук»;
Тарасюк В.В., методист навчально-методичного відділу художньо-естетичного виховання школярів;
Тарадай Т.В., методист відділу методичного;
Тхоржевська Т.В., практичний психолог;
Войтович Л.П., керівник гуртка судномоделювання;
Штефко М.С., керівник гуртка автомоделювання;
Брамнік Г.С., керівник гуртка картингу;
Третяк І.С., керівник гуртка бісероплетіння.

.
Науково-методична проблема

«Формування висококомпетентної особистості учасників навчально-виховного процесу на основі удосконалення їх інформаційної культури та впровадження новітніх інформаційно-комунікаційних технологій».  
Основні завдання науково-методичної ради на 2016/2017 навчальний рік:
- забезпечення реалізації концепції позашкільної освіти у обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді через організацію методичної роботи;
- формування мети й завдань методичної служби  обласного Центру;
- здійснення загального керівництва науково-методичною роботою (розгляд планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження)
- складання плану роботи над науково – методичною проблемою, розподіл обов’язків між членами педагогічного колективу, забезпечення послідовності окреслених заходів, їхня взаємодія з іншими елементами навчально-виховного процесу;
- анкетування, діагностування педагогічних працівників з метою виявлення рівня їхньої професійної кваліфікації, наявності утруднень, готовності до роботи над науково – методичною проблемою;
- спрямування всіх напрямів методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагогічних працівників у контексті реалізації проблемної теми;
- всебічне інформування педагогів про сучасні наукові педагогічні досягнення;
- сприяння пошуку та використання в навчально-виховному процесі сучасних форм, методів і прийомів навчання й виховання;
- стимулювання ініціативи педагогічного колективу до науково-дослідної, експериментальної та іншої творчої діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення й розвиток навчально-виховного процесу в закладі;
- сприяння підготовці та проведенню атестації педагогічного складу працівників закладу;

- створення умов для особистісно-орієнтованої системи неперервної освіти, метою якої є надання педагогам широких можливостей для оновлення, поглиблення, удосконалення професійної компетентності;
- стимулювання керівників гуртків до друку власних методичних та фахових розробок, рекомендацій, авторських програм;
- вивчення ефективності організації методичної роботи в закладі;
- оволодіння змістом та методикою інноваційних педагогічних технологій та трансформація наукових ідей у педагогічну практику;
- координація діяльності методичних структурних підрозділів методичної служби закладу, спрямованої на розвиток методичного забезпечення освітнього процесу;
- забезпечення методичного супроводу навчальних програм, розробка навчальних, науково-методичних і дидактичних матеріалів;
- організація дослідно-пошукової, інноваційної й проектно-дослідницької діяльності в обласному Центрі, спрямованої на освоєння нових педагогічних технологій, розробку авторських програм, апробацію навчально-методичних комплексів і т.д.;
- сприяння професійному становленню молодих керівників гуртків (початківців);
- організація взаємодії з іншими навчальними закладами з метою обміну досвідом і передовими технологіями в галузі освіти;
- організація, проведення та забезпечення участі в конкурсах різних рівнів, виставках, науково – практичних конференціях для педагогічних працівників, які беруть участь у роботі над проблемою;
- удосконалення, належне спрямування всіх форм методичної роботи, активізація діяльності обласних методичних об’єднань;
- забезпечення роботи семінарів-практикумів з актуальних питань позашкільної освіти;

- організація науково-дослідницької роботи вихованців;
- впровадження до навчального процесу сучасних навчально-методичних і дидактичних матеріалів, систем інформаційного забезпечення занять, інформаційно-бібліотечних систем.


Основні напрямки діяльності науково-методичної ради:

-  аналіз результатів освітньої діяльності за напрямами;
- психологічне, організаційне і науково-методичне забезпечення умов переходу до реалізації нової науково – методичної проблеми;
-  участь у розробці варіаційної частини навчальних планів, внесення змін у вимоги до мінімального обсягу й змісту навчальних програм;
-  обговорення рукописів навчально-методичних посібників і дидактичних матеріалів за напрямами;
-  підготовка й обговорення доповідей з питань методики викладання навчальних предметів, підвищення кваліфікації й кваліфікаційного розряду педагогів;
-  обговорення методики проведення окремих видів занять і змісту дидактичних матеріалів до них;
-  розробка й удосконалювання засобів підвищення наочності навчання (термінальних і дисплейних комплексів, макетів, стендів, таблиць і т.д.), а також методики їхнього використання в навчальному процесі;
- взаємні відвідування занять як усередині методичного об’єднання, так і між керівниками гуртків із метою обміну досвідом і вдосконалювання методики викладання гуртків;
-  розробка положень про проведення конкурсів, фестивалів, змагань відповідними напрямками.
- організація вивчення на діагностичній основі  професійних інтересів, особистісних потреб та запитів педагогів;
-  участь у підготовці та проведенні педагогічної ради обласного Центру;
-  розроблення плану-графіку відкритих занять та участь у їх реалізації;
-  переорієнтація науково-методичного центру закладу на індивідуальну роботу з педагогами-позашкільниками;
- моніторинг професійних та інформаційних потреб працівників системи позашкільної освіти відповідних напрямів.


Основними принципами організації науково-методичної роботи в закладі є:

- Відповідність системи методичної роботи позашкільного навчального закладу сучасному замовленню держави.
- Системність, що сприяє відпрацюванню мети, завдань, змісту, форм, методів як цілісної системи позашкільної діяльності.
- Творчий характер, що обумовлює максимальну активізацію діяльності педагогів.
- Конкретність, що вимагає врахування особливостей закладу та навчальних закладів області, типу, завдань та програми позашкільної життєдіяльності.
- Колективний характер, що вимагає поєднання зусиль усіх структур педагогічного колективу.


Вересень 2016
Інтернет-лекція «Аналітична культура керівника гуртка – актуальні проблеми педагогічної діяльності педагога»
Жовтень - листопад 2016
Майстер-клас «Мультимедійні технології як засіб підвищення мотивації навчальної діяльності вихованців»
Листопад 2016 – січень 2017
Методичний конкурс  «Від творчого педагога – до творчого вихованця»
I раз на семестр
Семінар «Інноваційні освітні технології – шлях до формування                          висококомпетентної особистості»
Січень 2017
Професійний конкурс «Джерело творчості»
Січень-лютий 2017
Декада педагогічної майстерності «Фестиваль педагогічної майстерності»
Березень 2017
Педагогічні читання «Педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського у формуванні висококомпетентної особистості»
Березень-квітень 2017
Проведення семінарів-практикумів з метою тиражування досвіду
Травень 2017
Семінар «Інтеграція інформаційних та педагогічних технологій як умова формування інформаційної культури педагога»
Протягом року
Організація та проведення серії навчальних занять-демонстрацій
Протягом навчального року
Семінар-практикум «Формування інформаційної компетентності, інформаційної грамотності, культури та використання інформаційних технологій у педагогічному процесі»

ПЛАН
ЗАСІДАНЬ  НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РАДИ
ОБЛАСНОГО ЦЕНТРУ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ  
УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
І ЗАСІДАННЯ


Дата проведення: 26.09.2016
Питання для розгляду:
1. Підсумки науково-методичної роботи у 2015/2016 н.р. Визначення завдань методичної служби (методичної ради, методичних об’єднань, творчих груп) на новий навчальний рік.
 2. Затвердження плану роботи науково-методичної ради, методоб’єднань  на 2016/2017 н.р.
 3. Про затвердження навчальних програм для роботи гуртків/наукових секцій закладу.
 4. Про підготовку до атестації педагогічних кадрів.
 5. Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

II ЗАСІДАННЯ
Дата проведення: 19.12.2016
Питання для розгляду:
1. Про систему підвищення педагогічної майстерності педагогів. Впровадження можливостей WEB-2- технологій та технологій «Поштовий клієнт» у навчально-виховному процесі.
2. Моніторинг участі педагогічних працівників в конкурсах педагогічної майстерності та друкування в фахових виданнях.
3. По сторінках фахових журналів. Огляд методичних новин.
III ЗАСІДАННЯ
Дата проведення:  20.03.2017
Питання для розгляду:
1. Використання у навчально-виховному процесі новітніх інформаційно-комунікаційних технологій, комп’ютерних засобів і систем навчання.
2.  Про підведення підсумків методичного конкурсу.
3. Підсумки  проведення декади педагогічної майстерності.
IV ЗАСІДАННЯ
Дата проведення: 05.06.2017
Питання для розгляду:
1. Про роботу  колективу на І-ІІ етапах реалізації науково-методичної проблеми закладу. Основні напрямки планування методичної роботи на 2017/2018 н.р.
2. Моніторинг творчої активності педагогічних працівників у II семестрі 2016/2017 н.р.
3. Нормативо-правові документи щодо впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховний процес.

 
Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.

Віртуальний інформаційно–методичний кабінет

Головна
Віртуальний методичний кабінет
Новини
Методичний кейс
Методична служба закладу
План методичних дій
Робота над проблемними питаннями
Методична рада
Атестація педагогів
Школа молодого педагога
Самоосвіта
Майстер-класи
ППД
ІКТ
Педагогічні читання
Адвокат педагога
Репортажі з відкритих занять
Школа професійної майстерності
Навчальний кейс
Нормативні документи
Документи ДОН облдержадміністраціЇ
Інструкції рекомендації
Накази та листи
Фахові конкурси
Положення
Навчальні програми
Обласні методичні об’єднання
Плани МО
Семинари-практикуми
Моніторинг
Педагогічна майстерність
Портфоліо педагога
Сайти ПНЗ
Корисні поради
Консультативний пункт
Сучасне заняття гуртка
Профорієнтація
Інновації
Методика навчання
Педагогічні технології
Керівникам гуртків
Видавнича діяльність
Електронна бібліотека

Фотогалерея